11 september 2008

Väike Kunstilugu ei tule enam tagasi

Kurvastuseks Väikese Kunstiajaloo (aadressil www.paideyg.ee/kunstiajalugu) sõpradele teatan, et praeguse seisuga ma seda veebi tagasi ei pane.

Esiteks. Puudub piisavalt mahukas veebiruum, õieti vahendid selle hankimiseks.
Teiseks kummitavad mind jätkuvalt autoriõigused. Teatavasti on vähem kui 70 aastat tagasi lahkunud kunstnike looming nende omakste (või siis kurat teab kelle omand) - neile tuleks maksta. Või siis nende looming sellest veebist kustutada. Esimese jaoks pole finantsi ja teise jaoks aega.
Kolmandaks. Olen kunstiajaloo õpetamisest piisavalt kaugenenud ja ei tunne asja arendamise vastu enam huvi. Laisk olen ja motiiv puudub. Vahel lõbustan end küll uue kujunduse lihvimisega, ent see on ka kõik.

Üks aeg on läbi saanud. Loodetavasti said paljud minu kompilatsioonist abi - pean juba seda suureks saavutuseks.

1 kommentaar:

Unknown ütles ...

Õigel ajal ikka, mul on neljapäeval kunstiajaloos suur töö ja nüüd avastasin, et ainus koht, kust täpseid materjale saab, on suletud... Sellest on väga kahju, sest just seda lehekülge kasutab meie õpetaja. Super kodukas oli, kas kohe mitte kuidagi ei tahaks asja edasi ajada?